Knevel………….
hom nait!
zok zeggen
al denkt nait elk zo
bie d’omroup van E.O.
ale geleuven
bennen geleuven…..
noar de woarhaid mag je zuiken!
Vanoavend, de 10e van de twijde
het e mit n jeud en n Palestijn
n gezoamleke oetzenden
messchain t begun van t enne?
Vot mit aal d’ellenne….!
dat dut mie deugd,
dat vin k hail fijn!!
