Hartstikke TOF! Op joen viemtachtigste wordt t leem der voak nait beter op….. Dideldom en Kreuze baide oet tied! Bah! en ook mien vrijwillegerswaark doan! Wat blift der den nog over? Mor as de nood op t hoogst is , is de redding noabie! DANK veur t opstarten van Dideldom!! Is veur mie echt n lichtpuntje! MOI!!
Hartstikke TOF! Op joen viemtachtigste wordt t leem der voak nait beter op….. Dideldom en Kreuze baide oet tied! Bah! en ook mien
vrijwillegerswaark doan! Wat blift der den nog over?
Mor as de nood op t hoogst is , is de redding noabie!
DANK veur t opstarten van Dideldom!!
Is veur mie echt n lichtpuntje!
MOI!!... Invouwen
